آموزش وردپرس صفر تا صد – قسمت یازدهم (پایانی)

دانلود آموزش وردپرس

به نام خداوند مهربان

بدون شک می توان گفت هم اکنون جامعترین بسته آموزشی که شامل تجربیات و آموزش عملی می شود را در مورد وردپرس برای اولین بار بطور رایگان در اختیار دارید و هم اکنون می توانید بدون یک خط کدنویسی هر نوع سایتی اعم از شخصی و تجاری راه اندازی کنید. وردپرس محبوبترین CMS در بین وبمستر ها در سراسر جهان است که با مدیریت صحیح و حرفه ای می توانید از آن هر گونه سایت جذابی را ایجاد کنید و یا هر امکانی را که می خواهید به آن بیافزایید. حتی بعدا با یادگیری دانش برنامه نویسی می توانید آنرا از یک سیستم مدیریت محتوا عمومی به یک سیستم کاملا اختصاصی تبدیل کنید، سیستمی که هسته آن از وردپرس قدرت می گیرد.

آموزش فارسی وردپرس

آنچه به شما آموزش دادیم شامل مجموعه صفر تا صد وردپرس (نصب، مدیریت وردپرس، سئو، امنیت وردپرس، معرفی و کار با افزونه های محبوب و کاربردی، راه اندازی سایت فروشگاهی با وردپرس و…) بود که بدون شکل برای اولین بار اینگونه کامل ارائه می شود و همچنین جهت کامل کردن نهایی این بسته آموزشی هم اکنون قسمت آخر را به رفع خطاهای رایج وردپرس اختصاص داده ایم تا حتی اگر در آینده هنگام کار با وردپرس به مشکلی برخوردید از هم اکنون راه حل آنرا بدانید!

در واقع در این قسمت، چندین خطای رایج وردپرس که محال است به آنها در طول سالیانی که با WordPress کار میکنید برخورد نکنید معرفی می شود و سپس راهکار های کاملا کاربردی در خصوص رفع ارور معرفی می شوند. جهت دریافت رایگان آخرین قسمت مجموعه آموزش مقدماتی تا پیشرفته وردپرس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود

مشاهده آنلاین

– زمان: 23 دقیقه

– حجم: 103 مگابایت

– ناشر: میهن لرن

 

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت اول

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت دوم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت سوم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت چهارم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت پنجم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت ششم

آموزش ویژه افزایش امنیت وردپرس – قسمت هفتم از این مجموعه

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت هشتم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا پیشرفته وردپرس – قسمت نهم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت دهم

شگفتانه
قیمت اصلی تومان1,699,000 بود.قیمت فعلی تومان693,000 است.

33 دیدگاه برای “آموزش وردپرس صفر تا صد – قسمت یازدهم (پایانی)

  1. حمید گفته:

    سلام خسته نباشی آقا سعید من وقتی که ورد پرسم هنوز رویه لوکال هاست خودمه پیشخوان وردپرسم باز نمیشه چند بار پروژه جدید ساختم ولی بازم خراب شد لطفا کمکم کنید

  2. نازنین گفته:

    سلام و خسته نباشید ممنون از اموزشهای خوبتون
    اگه میشه چنتا سایت خوب برای گرفتن هاست معرفی کنید

  3. sama گفته:

    سلام وقت بخیر مرسی از مطالب اموزندتون
    میشه لطفا راهنمایی بفرمایید یک سایت که با وردپرس مدیریت میشه رو روی یک سیستم دیگر هم بتونیم مدیریت کنیم.
    ممنون

  4. علی گفته:

    سلام وقت بخیر اول از همه ممنونم بابت سایت خوبتون و جلسات مفیدتون. من کل یازده قسمت رو نگاه کردم ولی پاسخ بعضی از سوالاتم رو نیافتم ممنون میشم راهنمایی کنید یا اگه فیلمی در این زمینه هست معرفی کنید تا دانلود کنم.
    1- بنده در ابتدا با easy php شروع به کار کردم و از خود کامپیترم برای هاست استفاده کردم، هنگام آپلود عکس بهم محدودیت حجم میده و میگه که بیشتر از دو مگا بایت نباشه اینو میشه افزایش داد ؟
    2- پس از طراحی کامل سایت در ورد پرس و فضای هاست کامپیترمون، باید چه کنیم و نخوه خرید هاست و … چگونه است و چگونه باید انتقال بدیم و ….؟
    2- من تور مجازی تهیه میکنم که در آخر فایل html به من میده برای اینکه بتونم توی سایتی یا جایی بارگزاری کنم اینو چجوری باید بارگزاری کنم ؟ اول میخوام تو همین هاست کامپیوترم بارگزاری کنم ببینم چطوره .
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    • سعید گفته:

      سلام
      وقت بخیر
      1- در مورد سوال 1، این تنظیمات مربوط به نرم افزاری می باشد که بعنوان میزبان از آن استفاده می کنید (ایزی پی اچ پی، Xampp یا ومپ سرور). در تمامی اینها فایلی به نام php.ini وجود دارد که تمامی تنظیمات از آنجا قابل تغییر است.
      در ایزی پی اچ پی، مسیر زیر:
      C:\Program Files\EasyPHP-Devserver-16.1\eds-binaries\php\php704vc14x86x161102180126
      البته به ورژن php که وردپرس روی آن نصب است دقت کنید. اگر ورژن پایین تر باشد، دقت کنید چراکه مسیر فرق خواهد کرد:
      C:\Program Files\EasyPHP-Devserver-16.1\eds-binaries\php\php5619vc11x86x161102180126
      در این مسیر، فایلی به نام php.ini وجود دارد که با نرم افزاری مثل نوت پد می توانید آنرا باز کنید.
      بعد از باز شدن، با استفاده از ctrl+f به دنبال upload_max_filesize بگردید.. جلوی upload_max_filesize نوشته 2M، عدد اینجا را به هر عددی که تغییر دهید به همان میزان محدودیت آپلود برداشته خواهد شد.
      2- اول اینکه مستقیم می توانید روی هاست وردپرس را نصب کنید و بعد درگیر پروسه انتقال نشوید، اما برای انتقال لازم است هم فایل ها و هم بانک اطلاعاتی منتقل شود. برای انتقال بانک اطلاعاتی باید به PHPMyAdmin مراجعه کنید و در آنجا وارد بانک اطلاعاتی مد نظر شده و روی گزینه export کلیک کنید تا از بانک اطلاعاتی خروجی گرفته شود. فایل ها را بصورت کامل zip کنید و روی هاست خریداری شده آپلود و سپس از حالت فشرده خارج کنید. انتقال انجام شد.
      در مورد سوال بعدی متوجه منظورتان نشدم، با جزئیات بیشتر توضیح دهید تا راهنمایی کنم.
      موفق باشید

      • علی گفته:

        سلام خیلی ممنونم مشکلات قبلی حل شد با راهنماییاتون ولی الان یک مشکل دیگه دارم و اونم نمایش فیلمه، من در فضای لوکال کامپیوترم وارد ورد پرس شدم و وقتی فیلمی رو در پستی میزارم بعضیا رو نشون میده ولی بعضی ها رو نشون نمیده و ارور فورمت میده که میگه این فورمت ساپورت نمیشه آیا باید افزونه ای نصب کنم ؟

        • سعید گفته:

          سلام
          وقت بخیر
          مشکلات مربوط به پخش رسانه ها معمولا مرتبط با مرورگر می باشد.
          از فرمت های رایج استفاده کنید، یا ویدیو های خود را در اپارات و کانال های ویدیویی مشابه آپلود کرده و در پست سایت خود فراخوانی کنید.
          موفق باشید

  5. شهلا گفته:

    سلام
    خسته نباشید
    ببخشید برای رفع خطای زیر چکار باید بکنم؟
    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in E:\xampp\htdocs\wp-content\plugins\persian-gravity-forms\includes\class-multipage-navigation.php on line 24

    • سعید گفته:

      سلام
      وقت بخیر
      این خطا مربوطه به افزونه gravity-forms ، افزونه را غیرفعال کنید درست می شود، یا برای مشخص شدن دقیق خطا به خط 24 در مسیر E:\xampp\htdocs\wp-content\plugins\persian-gravity-forms\includes\class-multipage-navigation.php بروید.
      موفق باشید

  6. عسل گفته:

    سلام. ممنونم از آموزش های مفید و خوبتون. من هنوز نتونستم ایمسل مخصوص سایتم رو راه اندازی کنم. میشه بگید در کدوم قسمت راجع به ساخت ایمیل مخصوص وردپرس و لینک کردن اون با ایمیل خودمون آموزش دادید؟ سپاس فراوان.

  7. amir گفته:

    سلام استاد خسته نباشید.
    اول از همه خواستم از شما تشکر فراوان کنم بابت آموزش بسیار عالی و روان و همچنین دعای خیر کنم بابت آموزش رایگان تا کسانی مثل من که توانایی خریدن آموزش هارو ندارند از این آموزش ها بهره ببرند.
    من ایزی پی اچ پی رو دانلود و نصب کردم ولی برای نصب وردپرس توی فایل های ایزی پی اچ پی هرچه دنبال پوشه www میگردم نیست میخواستم راهنماییم کنین ورژن جدید فرق میکنه یا نه از چند سایت مختلف هم گرفتم ولی اصلا اون پوشه نیست ممنون میشم جواب منو بدید با تشکر فراوان

    • سعید گفته:

      سلام
      وقت بخیر
      خدا را شکر که مورد پسند بوده است.
      داخل مسیر نصب برنامه برید این پوشه وجود دارد، منتها اگر با این برنامه مشکل دارید می توانید از ومپ استفاده کنید.
      هر چند که بنده همواره ایزی PHP را پیشنهاد می کنم.
      موفق باشید

      • امیر گفته:

        سلام مجدد،استاد فایل ایزی پی اچ پیو روی یک سیستم دیگه نصب کردم ولی بازهم پوشش نیومد،میشه فایلشو واسم بفرستید،یا تو سایت واسه دانلود بزارید؟

  8. رامین گفته:

    سلام ممنون از آموزش خوبتون.
    آموزشتون واقعا خوب و ساده هست و هرکسی کامل درک می کنه. فقط یه انتقاد.به نظرم در رابطه با امنیت باید یه درس به صورت رایگان می گذاشتید و به صورت کاملشو حرفه ایسو پولی می گذاشتید. اینجوری درس ناقص می مونه.اگر هدفتون از ابتدا فروش آموزش بوده می بایست از اول یک قسمت یا 2 قسمتو رایگان می گذاشتید و بقیش پولی. نه اینکه بعد از 6 قسمت یهو ببینیم پولی شده یه قسمت مهمش. اما در کل آموزشتون خوب هست. من به شخصه ساکن ایران نیستم و نمی تونم خرید انجام بدم. و اون قسمتشو مجبور توسایتهای دیگه ببینم.ممنون

    • فروغ گفته:

      سلام
      وقت بخیر
      با استفاده از افزونه Ajax bootmodal login شما می تونید عضوگیری انجام بدید، بهمراه ارسال ایمیل و می تونید انواع کپچا رو هم به فرم ثبت نامتون اضافه کنین
      موفق باشین

  9. رامین گفته:

    سلام. اموزشهای عالی
    بخشین من پروژه با وردپرس ساختم الان می خوام اون به فلش انتقال بدم به کامپیوتر دیگر بریزم میشه بگو چه جور اینکار میشه کرد ممنونم

  10. hk گفته:

    سلام سایت چگونه میشه از ادرس 127.0.0.1/wordpress به ادرس دلخواه تغیییر داد من این کاروکردم وردپرس خراب شد
    ممنونم

    • سعید گفته:

      سلام وقت بخیر
      ضمن تغییر نام پوشه در نرم افزار easy php یا xampp یا ومپ سرور، هر کدام که استفاده می کنید، قبلش باید در تنظیمات وردپرس ادرس را تغییر دهید چرا که وردپرس بصورت خودکار ریدایرکت به همان آدرس می شود.
      اگر الان به مشکل برخورده اید باید داخل بانک اطلاعاتی سرچ کنید و آدرس قدیم را به جدید ویرایش کنید.
      چنانچه مایل به راهنمایی بیشتر بودید از طریق ای دی تلگرام در تماس باشید.
      موفق باشید

  11. عدن گفته:

    سلام دمتنون گرم:خدایایی استاد داشگامون اینقد خوب یاد نمیداد اصلا یاد نمیداند منتم داشت دمتون گرم
    بخشین من ابدیتم ارور مید No working transports found
    یه اموزش ابدیت خودکار اگه قرار میدانی ممنونتون میشدم

    • سعید گفته:

      با سلام
      وقت بخیر
      خدارو شکر که مورد پسند بوده. اگر از سمت خود وردپرس آپدیت نمی شود می توانید بصورت دستی اینکار را انجام دهید یعنی از سایت وردپرس ورژن جدید آنرا دانلود کرده و روی هاست آپلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید تا جایگزین فایل های فعلی وردپرستان شود.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *