آموزش وردپرس (WordPress) صفر تا صد – قسمت نهم

افزونه ووکامرس

به نام خالقِ عشق

با نهمین قسمت از مجموعه آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس در خدمت شما کاربران گرامی سایت آموزشی میهن لرن هستیم، بدون شک اگر تا به این قسمت از این مجموعه آموزشی گام به گام با ما پیش آمده باشید هم اکنون قادر هستید بدون هیچ سختی یک سایت وردپرسی را در هر زمینه ای که دوست دارید چه فروشگاهی و چه شخصی راه اندازی کنید و طبیعتا ذهنتان نیز باز در این حیطه باز شده و می توانید به گسترش وب سایت خود فکر کنید.

دانلود آموزش ووکامرس

در خصوص اینکه چگونه یک فروشگاه اینترنتی فایل با وردپرس داشته باشیم، در قسمت های قبلی صحبت کردیم و در این قسمت نیز قصد داریم با استفاده از افزونه ووکامرس که محبوبترین و یکی از قدرتمندترین افزونه های فروشگاهی وردپرس می باشد کار کنیم، بطوری که شما بتوانید قابلیت فروش پستی و دانلود را همزمان باهم داشته باشید.

همچنین افزونه Woocommerce این امکان را به شما می دهد تا بخش عضویت مخصوص به فروشگاه خود را راه اندازی کنید به نحوی که کاربران پس از عضویت در فروشگاه و خرید محصول همواره بتوانند تاریخچه خرید محصولات خود را مشاهده کنند، این قابلیت در افزونه قبلی یعنی Easy Digital Downloads که معرفی کردیم وجود نداشت. همچنین اگر خرید کاربر بصورت پستی باشد هر لحظه با مراجعه به حساب کاربری خود می تواند وضعیت محصول خود را چک کند که آیا ارسال شده است یا خیر و به این شکل ارتباط تعاملی تری با کاربران سایت خود خواهید داشت.

ضمنا افزونه ووکامرس قابلیت سازگاری با ده ها افزونه رایگان دیگر را نیز دارد که به کمک آنها می توانید یک سایت فروشگاهی کاملا جامع و حرفه ای را ایجاد کنید، ضمن اینکه قالب های رایگان فراوانی برای آن موجود است.

دانلود

مشاهده آنلاین

– زمان: 46 دقیقه

– حجم: 141 مگابایت

– مدرس: مهندس سعید حکیمی

– ناشر: میهن لرن

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت اول

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت دوم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت سوم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت چهارم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت پنجم

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت ششم

آموزش ویژه افزایش امنیت وردپرس – قسمت هفتم از این مجموعه

دانلود رایگان آموزش مقدماتی تا حرفه ای وردپرس – قسمت هشتم

6 دیدگاه برای “آموزش وردپرس (WordPress) صفر تا صد – قسمت نهم

  1. rayman گفته:

    اولا تبریک میگم سایت شما خیلی خوب و کارآمد طراحی شده و مطالبتون بدون حاشیه و پربار ارائه شده.
    من هم مشکلی دارم که امیدوارم راهی برای آن وجود داشته باشد.
    وردپرس توصیه کرده که برای طرح های زمینه از ابعاد 1200*2000 استفاده کنیم . اما بعد از وارد کردن این تصاویر در ورد پرس ، قسمت ها کناره و حواشی تصویر اصلا نشان داده نمیشوند. گاهی لبه های تصاویر باید دیده شوند .
    درضمن پروژه ای که با ورد پرس ایجاد میکنم ، بعد از انتشار ، ابعاد تصویر ، در مرورگر کروم و در مرورگر آی ئی ، متفاوت است . حتی در آی ئی ، قسمت بیشتری از تصویر حذف میشود . والبته این موارد را در حالت های زوم 100 % هم امتحان کردم .
    کجای کار ایراد وجود دارد ؟
    متشکرم از راهنمایی هایتان

  2. پدرام سلطانی گفته:

    من وردپرس نسخه ی 4.9.1 رو دارم زمانیکه میزنم نسخه و افزونه هاش update بشن اپدیت نمیشه .چیکار کنم ؟

  3. شهرام گفته:

    سلام میخام یه سایت فروشگاهی ایجاد کنم بنظر شما باید هاست بخرم یا میتونم از هاست مجانی هم استفاده کنم؟اگه هاست رایگان میتونم استفاده کنم لطفا معرفی کنید اگر هم باید از هاست پولی استفاده کنم لطفا نحوه استفاده و جایی که باید خریداری کنم معرفی کنید. یه مورد دیگه فضای هاستی که تعلق میگیره از کجا بدونم کافیه یا نه؟ ممنون

    • سعید گفته:

      سلام وقت بخیر
      از آنجایی که کیفیت هاست نقش بسیار مهمی در سئو سایت و رضایت کاربران خواهد داشت پیشنهاد می شود حتما از شرکتی مطمئن هاست خرید کنید.
      در صورت راهنمایی بیشتر برای اینکه از کجا خرید کنید می توانید با ای دی تلگرام ما یا ایمیل سایت از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.
      همچنین درخصوص میزان فضا، بستگی به نحوه کار شما دارد مثلا قصد دارید چه تعداد محصول ارائه دهید و هرکدام چه مقدار تصویر دارد؟ برای شروع معمولا فضا های 500 مگابایت تا 1 گیگ کافی است.
      با ارزوی موفقیت

      • شهرام گفته:

        سلام خسته نباشید من هاست و دامین خریدم و دارم رو وردپرس کار میکنم یه پوسته جدید به اسم yegor نصب کردم وقتی سایت رو رفرش کردم تا قالب جدید رو سایت بارگذاری بشه یه پیام داد پیام mobile meno work ul/olنمیدونم مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *