سرزمین کد نویسی! برنامه نویسی آنلاین را تجربه کنید

برنامه نویسی آنلاین | Online IDE

به نام خالق همیشه عاشق

تا حالا شده که بعنوان یک برنامه نویس از دست نرم افزار های زیاد نصب شده روی ویندوز تون کلافه شده باشید؟ بیشتر به دلیل شلوغی یا اینکه هنگام کد نویسی عملکرد شان کند یا دچار مشکل شده باشد.

حتی از همه اینها بگذریم امروزه همه امور در حال انجام روی بستر وب می باشد و یا به این سمت پیش می رود، محال است که شما خدماتی را به جایی ارائه دهید و از شما ورژن وب آن را نخواهند! این کاملا نشان دهنده مزایای فراوان اپلیکیشن های تحت وب می باشد، راحتی فوق العاده کار با آنها و اینکه همه جا در دسترس هستند را می توان بعنوان برجسته ترین مزیت آن نام برد.

از آنجایی که در زمینه برنامه نویسی و طراحی وب فعال هستم و مشکلات این زمینه را تجربه کرده ام، می دانم سایتی که امروز معرفی می کنم باب دلِ برنامه نویسان و طراحان وب خواهد بود.

سایت برنامه نویسی آنلاین

قصد داریم Coding Ground یا همان سرزمین کد نویسی را به شما معرفی کنیم، سرزمینی که در آن به صد ها زبان سخن می گویند! جالب است! در دنیای واقعی تاکنون چنین سرزمینی ندیده ام، اما وب ماهیت همه چیز را دگرگون می کند.

در Coding Ground شما می توانید، بصورت آنلاین برنامه نویسی (زبان های تحت سیستم عامل یا موبایل) و یا طراحی را با هر زبانی تجربه کنید، در واقع این سرزمین یک Online IDE می باشد که هر لحظه و هر جا در دسترس است و می توانید بدون داشتن نرم افزار زبان مورد نظر، کد نویسی خود را شروع کنید با سرعت نور، که همان سرعت وب است!

برای مشاهده این سرزمین که شاید تاکنون برایتان ناشناخته بوده، به سایت www.tutorialspoint.com/codingground.htm بروید و در همان نگاه اول متوجه سخاوتمندی این ابزار رایگان خواهید شد!

این سایت تمامی زبان های برنامه نویسی مثل PHP, C Sharp, C Plus Plus, Java, Kotlin, Python, Node.JS, Assembly و.. را بصورت آنلاین کامپیال و اجرا می کند و همچنین در طراحی وب از زبان هایی مثل HTML5, CSS3, Angular JS, BootStrap, JQuery, JavaScript و غیره پشتیبانی می کند.

برنامه نویسی آنلاین | Online IDE

همچنین در بخشی از این ابزار ها، ابزار های مفیدی برای ویرایش داکیومنت بصورت آنلاین و همچنین استفاده از ترمینال زبان های مختلف قرار گرفته است، می توان گفت این سایت همه فن حریف است و برای برنامه نویسان کاملا کاربردی خواهد بود.

 

  • ویژگی های این سایت در یک نگاه، برای شما که عاشق برنامه نویسی بصورت آنلاین هستید:
  1. پشتیبانی تقریبا 99.9% از تمامی زبان های برنامه نویسی و طراحی
  2. عدم نیاز به نصب کامپایلر زبان های مختلف برنامه نویسی
  3. مناسب برای آموزش یا استفاده در کارگاه های آموزشی
  4. سرعت بالای کامپایل و اجرا
  5. ابزار های جانبی بسیار زیاد
  6. قابل دسترسی در همه جا
  7. کاملا رایگان

6 دیدگاه برای “سرزمین کد نویسی! برنامه نویسی آنلاین را تجربه کنید

  1. unkown گفته:

    خیلی عالی بود جالبی اینجا بود هم برای گوشی تبلت در حالت عمودی افققی یا حتی کامپیوتر هم نشون میده – واقعا عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *