بهترین سرویس دهندگان CDN

بهترین سرویس دهنده CDN

به نام خالق عشق

در مطلب قبلی “CDN چیست” بطور کامل به شما شبکه تحویل محتوا که جهت افزایش سرعت سایت ها استفاده می شود را معرفی کردیم و همانطور که قول دادیم در ادامه قصد معرفی سرویس دهنده های برتر CDN را داریم چراکه محبوبیت یک سرویس دهنده CDN بسیار حائز اهمیت است به دلیل اینکه هرچه تعداد سایت هایی که از آن سرویس دهنده سی دی ان استفاده می کنند بیشتر باشد در نتیجه این سرویس دهنده تعداد کاربران بیشتر و در نهایت کش سرور قوی تری خواهد داشت.

بهترین سرویس دهنده CDN

در مقدمه متوجه اهمیت انتخاب سرویس دهنده CDN مناسب شدید، در ادامه به معرفی 4 سرویس دهنده مطرح و پر استفاده خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین سرویس دهنده‌های CDN

کلود فلر (CloudFlare)

درمورد اینکه Cloud Flare چیست پیشتر صحبت کرده ایم و شما با کلیک در اینجا می توانید توضیحات کامل را درمورد این سرویس دهنده مطرح بخوانید، منتها جهت تکمیل مطلب لازم است در اینجا مختصر توضیحاتی ارائه شود.

CDN کلود فلر

کلود فلر کمپانی مستقر در کالیفرنیا می باشد که از 8 سال پیش تاسیس شده و هدف اصلی آن ارائه CDN، دی ان اس پروایدر، افزایش سرعت و خدمات امنیتی برای وب سایت ها می باشد، بعنوان مثال اگر سایتتان تحت حملات شدید DDoS است توسط کلود فلر به راحتی دفع خواهد شد و به گفته سایت این کمپانی تا حملات 500 گیگ بر ثانیه را کاملا دفع می کند و بیشتر می توان گفت دلیل محبوبیت این سرویس دهنده همین خدمات امنیتی آن می باشد، اما همین محبوبیت و افزایش تعداد کاربرانی که از CloudFlare استفاده می کنند باعث شد تا CDN آن نیز مطرح شود و امروزه بعنوان یکی از محبوبترین ها استفاده شود، ضمنا باتوجه به اینکه بسیاری از سایت های مطرح از سی دی ان کلود فلر استفاده می کنند طبیعتا در ارتقا سرعت کاربران هنگام لود سایت نقش خود را به خوبی ایفا خواهد کرد. همچنین این کمپانی در سال های مختلف جوایز بین المللی گوناگونی را جهت کیفیت بالای خدمات خود دریافت کرده است.

Microsoft Azure CDN

مایکروسافت همواره در همه زمینه‌های حوزه تکنولوژی یکی از پیشتازان بوده است.

اکنون نیز با ورود به حوزه CDN و در اختیار داشتن شبکه‌ای گسترده در سطح جهان یکی از بهترین سرویس دهندگان CDN می‌باشد.

به اندازه 2000 گیگابایت پهنای باند به شکل رایگان می‌توانید از CDN مایکروسافت استفاده نمایید.

آمازون کلود فرانت – Amazon CloudFront

کسی نیست که با فروشگاه محبوب آمازون یا بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان آشنا نباشد، Amazon CloudFront شبکه تحویل محتوا (CDN) جهانی و امن کمپانی آمازون می باشد. از این سرویس بطور رایگان تا اندازه 50 گیگابایت ترافیک می توانید استفاده کنید. از نظر محبوبیت و کیفیت سرویس مورد تاییدی می باشد.

CDN آمازون

کمپانی های معروفی همچون ناسا، سونی، سامسونگ، Spotify، Canon و غیره از این سرویس دهنده استفاده می کنند.

StackPath (MaxCDN)

بسیاری از شما StackPath را با نام سابق آن یعنی MaxCDN می‌شناسید.

این سرویس دهنده یکی از معروف‌ترین سرویس دهندگان CDN می‌باشد.

StackPath یک ماه CDN رایگان به شما ارائه می‌دهد و بعد از آن نیاز به پرداخت هزینه است.

3 دیدگاه برای “بهترین سرویس دهندگان CDN

  1. سپهر گفته:

    اروان کلود مفت نمی ارزه سرویسش حتی پول هم بدن حاضر نیستم از سرویس رایگانش استفاده کنم چه برسه به سرویس پولی !!

  2. علی گفته:

    سرویس ابر دراک هم یکسال و خورده ای هست فعالیت داره میکنه. مدتی هست ازش استفاده میکنم، خوب بوده
    نوشتن دانش بنیانن

  3. کیوان گفته:

    در مورد CloudFlare باید مد نظر داشته باشین که در صورت تغییر برای کاربران ایرانی مورد ایجاد میشه و با وبسایت های ایرانی و ارائه سرویس برای ایرانی ها مشکل داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *